Selyem top 400 -ból

Szerencsére még tart a nyár, így bemutatok egy felsőt, aminek  designja nekem nagyon bevállt a nyáron. Ezért örömmel megosztom veletek az ötletem.

A sál top nem egy újdonság a divat szakmában. Ennek számtalan variációja volt  és lesz is.  Ezt nem Én találtam most fel, de azt, hogy mennyiért lehet ilyenre szert tenni- az már az én művészetem...

Ez a darab azért kedvencem, mert majdnem mindenkinek előnyös és  mérethez sem kötött.

Varrás szembontből a "könnyű" kategoriába sorolható, azaz  kezdők is bátran megvalósíthatják.

Ehhez a tophoz nem kell más, mint két sál. Az egyik legyen négyzet alakú a másik hosszú. Az enyém tiszta selyem készült. Az kombinálás ötletetét az adta, hogy külön külön a sálakat túl semlegesnek, túl egyszerűnek tartottam, így elkedtem egymáshoz passzintgani őket. Mivel az alapanyag vékonysága és minősége majdnem stimmel, a végeredmény olyan lett, mintha a topot eredetileg így tervezték volna.

 

A fehéret félbe hajtottam, két oldalán, az ujj résznél levarrtam, vállnál, a bebujós részét meg egyszerűen egy fej nagyságnyira kivágtam és beszegtem. Az alsó csíkos toldás nemcsak esztétikailag volt indokolt, hanem praktikussági okai vannak :elsősorban hosszabításra kellett. A két anyag eredeti méretének a találkozásából a legjobb hosszúság született, így ápol és eltakar.


Anyagilag  nagyon kedvező egy ilyen megoldás, mert ez a bizonyos, selyem, egyedi top nem több, mint 400.-Ft -a került!

Vásárlási tipp:

Jó nagyméretű, négyszögletes v.hosszúkás,  szép és hibátlan sálak akár 200 forintért is már beszerezhetők. Én két db fehér selyem sálból és egy hosszú csíkosból két topot varrtam!

Stylist tipp:

Stylist szempontból Én ezt a topot egy fekete fehér csíkos, magasított derekú, bő szárú nyári nadrággal párosítottam, de lehet akár egy sötétkék sorttal, szoknyával, de akár feketével is viselni.

Nagyon vagány, ha egy bő, török bugyogós világos szürke nadrággal veszed fel. A legtrendibb cipő párosítás a  platform szandál (Én a nemrég bemutatott szürkémmel hordom), de lehet valami jó saruval is felvenni. Hűbösebb időkre szép párosítás egy óezüst cipő is.

 

fotók: a szerző saját képei

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr1598348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI