Esküvői ruha olcsón 2

 Sokszor azt tapasztalom, hogy minden nő túl akarja magát öltözni az esküvőn. Ennek   tradiciónk lehet az oka, mivel ez egy olyan "esemény" amire szívesen költenek akár milliókat is a szülők. Úgy is fogalmazhatnék, hogy egy esküvői ruhába bele ad mindenki Apait, Anyait, mert nem mindegy mit szólnak a roko

nA lényeg: itt tökéletesnek kell lenni mindennek. De miért pont ennek, amikor a világon semmi sem tökéletes!!!

Szerintem a boldog házasság nem proccos esküvői ruhán múlik. Sőt annál kellemetlenebb, ha aztán el is vállnak a felek- röviddel a nagy felhajtást követően.

Én alternatív esküvői ruha megoldást kínálok nektek.

Persze azoknak, akik merik felvállalni megjelenésüket. Itt nem a szülők által elvárt megjelenés, a "ki mit szól" számít, hanem a Te izlésed, a Te akaratod. Elvégre a Te esküvődről van szó: Neked kell jól érezned magad. Mindezt azért merem ilyen határozottan állítani, mert Én is saját magam által készített esküvői ruhában mentem férjhez. Mindenki örömére...

Első esküvői ruha:

friss szellemű, színes egyenes vonalú, romantikus lelkületű lányoknak ajánlott darab.

Alapja egy sima , mell alatt vágott tiszta selyem ruha, amit foltosan színezett zöld organzával borítottam. Igy önmagában nagyon empíros, klasszikus, de ha egy háromszínű(rózsaszín, sárga,kék) tüll szoknyával még megbolodítod, akkor lesz igazán dögös és egyedi.

 

A szoknyán ez a nagy, szép vastag taft masni hátúl összegyűrve.

Fontos:

ne  legyen masni formája, jöjjön vissza a felső  organza  rögzítésének kuszasága.

 

 

 

 

 

 

 

 Az esküvői fejdísz  nem más, mint zöld selyemmel bevont síma hajpánt, amire egy szétszedett hajgumiról levett zöld kis textilrószákat illesztettem. 

Az egészet olivazöld tüllel dekoráltam.Az összeállításhoz egy szép kis régi zöld horgolt kesztyűt ajánlok.

 

 
 

 

Második esküvői ruha

alapgondolata az organza szoknya.

 

Ez nem más mint két teritő, amit összevarrtam. Az anyag kemény tartása miatt szépen eláll. Lehet szoknyaként  vagy akár pelerinként viselni.

Amikor nadrágot vettem alá jöttem rá, hogy milyen jó megoldás lehet azok számára, akik nem szeretik a ruhát. 

Az eredmény  modern,  keleties és  vagány megoldást hozott létre.  Keleties hatást fokoztam a hosszú újjú poló arany végeivel- nyak, újj-  illetve a nagdrág zsebének és szárának fényes aranyos szegésével. Ezek mind utólagos díszítései egy nyolcvanas évekből származó fehér nyári nadrágnak.Fontos, hogy a nadrág bő legyen, mert azzal érjük el a igazán a keleti hatást.

     

 

A fejdísz saját kreáció, ami tüll sima fehér hajpánta erősítve.                                                           

 

 

 

Harmadik esküvői ruha

 vagány kategória, alapja egy nagyon bő három rétegő külömböző vastagságú tüllök rengetege.

 

Ez valóban a tiszta selyem esküvői ruhából kivett alsószoknya. 

Sokkal jobban néz ki, ha az elejét felhajtom rétegenként, mivel rövidebben fiatalosabb.

Persze nem titkolom, elég átlátszó csak így magában, de  fantáziáját, hogy mit veszel alá:

lehet rövid sort, egy mini-szoknya vagy akár csipkés legging, de egy sima fehér harisnya is már a pikáns látványt tompítja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 A rugalmas tüll topot ujjánál átalakította.

Szétvágtam és egy másik puha rugalmas tüllt illesztetem bele.

A fejdísz itt nagyobb az előbb bemutatottnál. A elv viszont u.a.: vegyél egy fehér hajráfot és csavargass rá erős tüll csíkokat- kedved szerint.

Én a kapalosok által használt tüllel dolgoztam, amit nagyon szépen lehet formálni.

 Nyakadba is teheted, díszként.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Negyedik esküvő

ruhámat az artdeco ihlette, egyik kedvencem, mert elegáns, visszafogott és mindig egyedi.

 

Itt egy  nyári topot alakítottam át . Nagy, rakott fodrokat raktam az elejére és egy másik szoknyáról levett dupla muszlin- kicsit rojtos- véggel meghosszabbítottam

Tekintettel arra, hogy a top elég rövid és alul a végén átlátszó is, alá kell venni akár egy szép selymes fényű rakott szoknyát, sima vékony kötöttet, legginget stb. Nadrággal is el tudom képzleni.

Nekem ehhez a hosszú szoknya jön be stílusban és  lehetőleg lapos balerinával viseld. A ruha alatt itt is a rugalmas tüll poló van.

 

 

 

 

 

fotók: szerző felvételei

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr96732917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcy63 2012.03.24. 17:25:12

Hát ez mind szuper! Ma szinte mindenki egyedi esküvőt és menyasszonyi ruhát akar. Mégis pénztárcát és sokszor bankhitelt nem kímélve a szalonok méregdrága kínálatából kölcsönöz, amiben lássuk be kevés egyediség van. Ha szükségem lenne rá mindenképpen saját kreációt készítenék én is magamnak. Köszönöm a nagyszerű kreatív ötleteket!

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI