Chanel átlal ihletve

Jön a karácsony, majd az ünnepek rohangálós időszaka, amikor azt sem tudjuk, mit vegyünk fel. 

Az ünnepi öltözködés  nekem  a valóban szép, elegáns megjelenések időszaka.

Sokan erre az időszakra új ruhát- vagy akár ruhatárat vesznek mert ciki ha "azt a bizonyost " már látták. Persze nem mindenki talál magának olyan  ruhát, amit úgy igazából elképzel magának. Persze van aki a minőség és márka mellett voksol, de az sokszor halandó számára megfizethetetlen.  Azt csakis egy kiváltságos réteg engedheti meg magának.

Eszedbe sem jut már,  hogy egy régi, jó ruhádat átalakíthatnád, úgy, hogy az nemcsak új érzetet keltetne benned,  hanem az éppen aktuális trendnek megfelelően -kis ötlettel -divatoson is érezhetnéd magad, természetesen fillérekből?

Engem egy sima fekete-fehér semleges kosztüm ilyen jellegű "aktualizálásra "inspirált.

Úgy gondoltam Chanel  jó lesz ihletetnek. Megmaradtam az elegáns szín kombinációnál,  de valami  érdekességet is bele akartam vinni.  És akkor jött a gondolat, hogy két darabot fogok ötvözni. Ehhez nem kellett más csak egy csíkos blúz, ami magában fazonja miatt nem volt divatos, de ehhez a társításhoz tökéletesnek bizonyult.

 

  

 Első lépésként:

Egy nagy fekete gobbal záródó blézerről levettem a gombot, sőt a gomblukat is megszüntettem. Majd egy sima fekete-fehér inget szétvágtam. A  blézer aljára és az ujjára varrtam az ingnek  megfelelő részeit. Persze a kézi munka itt elengedhetetlen volt,  nehogy elcsússzon bárhol is az illesztész. Fekete selyem szalaggal zártam a két anyag illesztését. A gomb helyett masnira formázott kapcsos díszítés lett a felső rögzitése.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Második lépés:

A kösztüm ujjatlan ruháját át kellett egy kicsit variálni, mert már bizonyos kor felett nem igazán szép látvány a nőknél a megereszkedett kari izomzat.

Erre az ing két ujja tökéletes megoldás volt. Mivel kívűlről illesztettem a ruha ujjára, izgalmas optikai játékot eredményezett a csíkok játéka.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr95832262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI