BÁLI BIZSUK olcsón

Jön a báli szezon .

A báli ruhák egyik fontos kiegészítőke az ékszer. Én most arra mutatok példát, hogy lehet kis anyagi ráfordítással is egyedi a megjelenésed.

Azt mindenki persze maga  dönteni milyen stílust akar képviselni. Általában az a tapasztalatom,  hogy még a jó öltözékeket is a nők többsége képes elrontani valami hozzá nem illő ékszerrel. Sokan nem áldoznak erre, mert nem érzik, hogy milyen fontos szerepe van egy smuknak/ bizsunak, és itt még nem is a valódi ékszerekről beszélek.

 

 

Elmultak azok az idők, amikor a lábunkat kellett lejárni egy szép, jó divatos ékszerét. Ma már igen széles skála, ami az árakat illeti. Egy jó bizsu sokszor egy igényes ezüst ékszer árával is vetekszik, főleg, ha az még egy jeles tervező által fémjelzett darad.

Nekem általában nem célom, hogy márkás legyen, de az igen, hogy a ruha hangulatához, stílusához menjen és ne legyen közönséges.

 

Kezdenén egy valóban régi fülbevalóval , amihez később találtam hozzá a gyűrűt. Ez a garnítúra azért szép,  mert jó minőségű és megtévesztésig olyan mintha briliáns lenne smaraddal, pedig ezek csak cirkoniák üveggel. Másik kombinációnál is leőbb voltak meg a fülbevalók, majd találtam hozzá a gyűrűt.Ezek a legdrágább estélyikhez is gond nélkül felveheti bárki. csillognak akár a gyémánt...

 

Ritkán, de ki lehet fogni még nagy áruházakban is jó bizsukat. Ezt pár évvel ezelőtt a H&M-ben vettem.

Ez a bizsu kortalan, sőt inkább fiatalabbaknak ajánlom, mert rajtuk menő, mig idősebbeken -a ruhák miatt talán örögesnek hathat.

 

 

 Nem csak venni lehet  ékszereket. Kreatív hajlamaidat is kiélheted. Én sokszor jobban érzem magam olyan bizsukban, amit Én készítek.

Egyik kedvencem ez a Chanel ihlette hossú nyakék. Alapja egy karácsonyi fűzér, amit feljavítottam és egy nagy fekete masníval díszítettem. Hozzá a fülbevaló gyöngyösöktől beszerzett ezüstös gömbből készült.

 

 

Nagy divat lett a retro érzés. Én  szeretem az ötvenes évek hangulatát. Szerintem igen jó darabokat lehet találni régiségkereskedóknél és még az áruk sem sok...érdemes vadászni.

A gyöngy mindig szép, főleg a sok soros, és egy gyöngy klipsz is tud mutatós lenni, főleg ha nagy, mint ez.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha még mindig nem találtál stílusodnak megfelelőt nyakláncot, és elég merész vagy,  akkor ajánlok egy ilyen punksított gyöngysort, ebben biztos sikered lesz...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr16866430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI