Blézer sállal újjítva

Blézerek másképp 1

Divatos akarsz lenni, akkor semmit ne dobj, ki, mert régi cuccaidból is tudok új dolgot kreálni.

Igaz  kis időbe beletelik mig megjön az ihlet, de valahogy mindig összeáll az, ami illik a megadott darabhoz.

Számomra nagyon kellemes feladat, amikor egy  frissítésre szánt ruhadarab életre kel, új karaktert ölt és viselője szembesül azzal, hogy egy új, divatos, egyedi ruhadarabja lett...

A most soron következő elegáns csíkos blézerben anyagát és  nyakrészét tartottam fantasztikusnak.

Túl sok változtatást nem akartam eszközölni a ruhán, de unalmasságát meg akartam törni valami kis rafinériával. Maradék anyagaim között végre rátaláltam egy hosszú finom és jó esésű anyagra, ami csíkozásában pont stimmelt is a blézer szövetével.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A csíkos anyagot a váll részen úgy rögzítettem, hogy látszodik az eredeti vége. Nem szeretek semmit beszegni, sőt inkább rojtozok... Mivel a sál  elég hosszú, így annak rögzítését úgy oldottam meg, hogy elején két rávarrt bebujtatót varrtam.

 Igy a sálat lehet jobbról, balról, előlről, hátúlról -ki hogy akarja, bebujtatni a rugalmas tartókba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A blézez megmaradt elegáns, azzal a kis trükkel, hogy az ujján csináltam egy-kép csiptetést, ami azt a látszatot kelti, mintha fel lenne tűrve. Ez adja meg az elegáns darabnak mégis a  bolondosságát. Nekem ez a kis trükk nagyon kellett a merev, sima  hosszú ujj megtöréséhez.

                                                                                                                                     fotók: szerző saját felvételei

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr38916848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI