Louis Féraud ruha másképp

Szűk a ruhád, hát ...van megoldás:

 

 Ez a kis  fekete ruha couture ruha megmentésre szorult, mivel mind anyaga, mind fazonja csodálatos.A márkáról nem sokat hallani, de még létezik..

Sajnos a ruha felvéve már kicsit szűknek bizonyult.

 Valójában sajnáltam szétszedni, mert egy emblematikus, elegáns, divatos és márkás darab a nyolcvanas évekből, tehát inkább arra törekedtem, hogy kitaláljak egy olyan megoldást, amivel nem csapom agyon a stílusát, sőt, minél több elemmel rájátszani, azt kihangsúlyozni szerettem volna.

 

 Fehér tűzzománc gombjai különlösen szépek, ezért úgy döntöttem meghagyom a ruhán, inkább azokat kiemelni igyekeztem.

Maradék anyagaim között keresgélve találtam rá erre a színes csíkra, amiből egyszerű kis rávetéses díszt varrtam. Ebben az a jó, hogy úgy variálom, ahogy akarom.


 

 

 

 

 

Rájöttem, ha nem gombolom össze a ruhát, akkor több lehetőségem nyílik stílusának  kiaknázásához. Nadrággal igen kézenfekvő  viselete, de ha már csak egy fél-szoknyával párosítom- mert a lila anyagból csak egy kis fél szoknya készült, akkor cseles voltam és anyagot spóroltam...az anyagot csupán egy fekete gumira varrtam, ami rugalmasságának köszönhetően több méretre is jó.

 

 

Talán véletlen, talán nem, nem kis szerénységgel merem állítani, hogy a lila szín választása fergetegesen hat...

 

Öltöztesd te is ruhádat bátor, merész színekkel...

 Most nézem a Louis Féraud  Fall Winter 2008 Collection-jét és láss csoddát, ott is a lila szerepel feketével...ez tényleg  véletlen!!!!

 http://www.feraud.com

Fotók: szerző felvételei

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr60982807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI