SK artdress bemutató

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 modellek:Dorci & Fanny

Megvolt első rendhagyó divatbemutatóm. Kreatív ruháimat nemcsak két aranyos fiatal amatör modellen mutattam be, hanem két, ötven év feletti hölgyön is,  akik közül az egyik már büszke nagymama. Legnagyobb meglepetésemre nemcsak a fiatal, kedves lányoknak, hanem az érett korosztálynak is nagy  sikere volt! A divatbemutató kapcsán alapvető célom volt, hogy saját készítésű, újrahasznosított ruháim  segítségével egy kreatív ruhatár kialakításának fortélyaiba kalauzoljam a közönséget, amit persze fűszereztem saját tapasztalataimmal, titkaimmal. A bemutató alatt a  ruhákat kommentáltam,  tekintettel arra, hogy sokszor az eredeti darabokat a felismerhetetlenségig megváltoztattam. Éreztem, hogy sokan nem tudják elképzelni, hogy miből mit lehet csinálni, mivel mit horható, úgy, hogy az jól is nézzek, ki, viselőjének a legjobb oldalát, tulajdonságait emelje ki, hangsúlyozza.

Talán legtöbb nőkek erre lenne szüksége, erre lenne legnagyobb igény a divatszakmában.

Szerencsémre engem az a vád nem érhet, hogy saját termékemet kívánom elsütni a közönségnek, mert stílusom sem trendhez, sem divatházhoz nem köthető. Engem az adott ruhadarab illetve viselője inspirál.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Modell:Edit

A rendhagyóság abban állt, hogy nemcsak felvonultak a modellek, hanem ahol lehetett  stílustanácsadássall is szolgáltam a közönségnek.  Mint stylist, tudom, hogy  sokszor egy jó kiegészítőn múlik egy stílusos megljelenés, ezért saját kiegészítőim bedobásával  bátorságpróbát provokáltam a nézők között. A fenti képen a ruhát egy sima bő szoknyából készítettem. A hozzá színben illő, vintage kabátot még kiegészítettem egy vintage cipővel, ugyanakkor a táska egy modern, egyfülű, konstruktív design darab volt. Ezzel azt kívánom jelezni, bátran vegíthetők stílusok egymással,  ha azok színben harmonizálnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

modell:Judit

 A reruha-azaz újrahasznosítotás során imádom, amikor  Vintage darabokat modernesíthetek. Ezeket a ruhákat kortól függetlenül bárki hordhatja, aki azonosúlni tud annak lelkével. Igen, ezeknek a régi ruháknak lelkük van. Valamikor kézzel vartrták, alakra és még viselője semélyísége érződik benne. Ezt hordani tudni kell. Modellemen istenien áll.  A ruhát színes szatén elemekkel modernesítettem, mert az elején lévő nyakmegoldást öregesnek találtam. A mostani frissessége, eleganciája több évet lecsal viselője  valódi korából.

                                                                                                                                                    Egyik kedvenc darabom ez a vintage fekete ruha, ( a little black dress),amit egy fehér mellényből átalakított szoknyaszerű derékrésszel dobtam fel. A halványsárga, aranyos fényű szatén masni még egy kis rafinériát ad az összeállításnak.

A bemutatóról nem maradhatott ki az újrahasznosított "couture"- ruhának is beillő pink esküvői ruhám . Mint ahogy azt hírdettem, egy ilyen  esküvői öltözéket Én kb húszezer forintból kihozok. Ha Te, stílusodnak megfelelőnek érzed, akkor jól is fog állni... csak légy  bátor a viseléséhez.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotók:Vajda Orsolya                        

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr841052780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI