Kreatív fejdíszeim

 Egyik legnagyobb örömöm,  ha tervezés során szabadon engedhetem a fantáziámat.

Régebben ihletnek gyűjtögettem régi kalapokat, sőt  Mamám által hordott ötvenes évekből való kis kalapjait is féltve őrzöm, mert nekem az emléken túl ihletet ad, amikor saját terveken gondolkodom.

Kedvencem Philip Treacy, aki mint kalapos tervez nagy divatházaknak...az általa készített fejdíszeket rendre elmentem a netről. Most nemrég előkerültek  fotók amiket régebben lementettem, több más tervezőtől és azok  engem is  készítésre inspiráltak...

Nem tudom vissza jön-e a kalap vagy más kreatív fejfedő a divatba, de egy biztos, sokkal határozottabb egy megjelenés, ha az több oldalról meg van támogatva, teszem azt egy jó fejrevalóval, kesztűvel, táskával vagy egy jó harisnyával !

 

 

 Kreatív fejrevalóim nemrég készítettem, mellé társítom az ihletet adó változatot is. Első csoport : a fekete menet...

sk   (használt tüll, levágott anyag)                       yamamoto

 galliano                                   sk (maradék textil, húsvéti műfű és mű virágcsokor )        

 galliano                                                      sk (ruha aljáról a  fodor)

 sk  (virágkötéshez használt raffia )                             alex mc

 Talán  nem is kell mondanom -mert már ismertek-, hogy az Én fejdíszeim mind újrahasznosított anyagból készültek....

Mi a  Designer Hat ?

  Saját "label", azaz tervező által készített kalap, ami vagy  limitált példányszám, vagy egyedi darab. Mind hand-made, azaz kézi munka.Áruk igen magas. A neves bemutatókhoz készített  költeményekre nem a hordhatóság jellemző,  inkább a látvány, a dekoráció.  A design kalap kategoriát külföldön is olyan emberek veszik, viselik, akik  egyéníségüket, valamint kifinomúlt ízlésüket kívánják megmutatni a külvilág felé.

..... a személyíség megnyilvánulása !

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr31076486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI