SK artdress bemutató Virág Juditnál

   Helyszín: Virág Judit Galéria és Aukciósház

  Ma hallgattam a Lánchíd Rádió „Szaldó”-c. gazdasági magazinját és csak gratulálni tudok Kovács Anita szerkesztőnek, olyan jól megragadta tevékenységem lényegét. Tekintettel arra, hogy az  újrahasznosítás mint tény érdekli, eljött. Ebből kerekített egy szép kis műsor kerekedett...

    SK Artdress rendhagyó Divatbemutató

 

Miért rendhagyó? Egyszerűen azért, mert ezek a ruhadarabok újrahasznosított anyagokból,  ruhákból készűltek,  amit egyszer már valaki valamikor hordott, megunta és  amit Én, egy kis átalakítással és egy kis ötlettel új életre keltettem. Valamint azért is rendhagyó, mert minden egyes darabomat kommentáltam, hogy érthető legyen a közönség számára, amit lát....Már az első ruhák egyikénél sikerült nevetést csikarnom a közönségből, amikor nagy puffos ujjú fehér blúzomra véletlenül  az "egyszerű" kifejezést használtam...persze, mint alap darabra. A vidám tekinteteket láthatjátok is a második képen!

Soproni bemutatóm után olyan sokan mutattak érdeklődést ruháim iránt, hogy komolyan számba vettem egy Budapesti bemutató lehetőségét. Már éppen szerveztem, amikor a sors  kegyes volt hozzám, és Virág Judit, egykori kollegám, elém tárta ezt a fantasztikus helyszínt,  merthogy anno, Én is műalkotásokkal foglalkoztam, onnan az  ismeretség.

Annak ellenére, hogy a divatbemutatót szűk körben propagáltam, a Galéria legnagyobb terme, amit kifutószerűen körbeülhettek a nézők,  zsúfolásig megtelt. Meghívottak körében sokan voltak (ök már régóta ismernek) boldogan vették tudomásul, hogy végre azt, csinálom, amit már évekkel ezelőtt el kellett volna kezdenem... Legnagyobb dicséret számomra persze az, amikor textiles mond pozitív véleményt dolgaimról. Dicsérete mennyekig repített. 

A Bemutató

A bemutatott SK ARTDRESS  nyári ruhák a hétköznapi egyszerűbb viseletektől, a kicsit bonyolultabb, art-deco ihlette darabokon keresztül elvezetették az érdeklődő közönséget a rafinált koktél ruhákig. Befejezésnek olyan esküvői ruhákat szántam,  amik valóban kevés pénzből megoldhatók....

 

Minden egyes ruha kiegészítője vagy erre az alkalomra készűlt,  vagy  gondosan válogatott  saját darabjaim egyike volt. Nálam minden egy rendszer része, valahol minden mindennel passzol.

A sokszor gyűjtő szemmel válogatott kreatív olyan bizsuk, amiket a darabok a tudatos nők hordanak, akik nem félnek a feltünő, színes és érdekes formavilágú ékszerektől.

 

 

 


 

 

 

800 Ft ból koktél ruha vagy nyári ruhából esüvői...fillérekből.

fotók: Orsolya Juhász

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr601175823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borg01 · http://myrdinfashion.com 2009.07.02. 14:20:19

Gratulálok a bemutatóhoz. Viszont lehet megharagszól de nekem nem tetszenek a ruháid.

ketibredso 2009.07.02. 19:57:04

@Borg01: Megnéztem a honlapod. Más világ vagyunk, én pont az ellen dolgozom, amit a könyvekben tanítanak...Dolgaim csak azoknak tetszenek, akik elég bátrak, merészek és lazák...

Borg01 · http://myrdinfashion.com 2009.07.11. 11:26:43

Szia!
Az a honlap nem az enyém :)
Én nem vagyok tervező , de sokat foglalkozom a divattal, így lyukadtam ki nálad is .
Az utolsó mondatod kicsit sértő, azt feltételezi akinek nem tetszik amit csinálsz az nem elég nyitott, és laza, pedig nem azért nem tetszik amit csinálsz, mert konzervatív vagyok :)
Hogy miért azt nem fogom neked ide leírni, mert ez a te blogod és illetlen lenne itt arról tárgyalni.

Ám, ha valamit csinálsz ne csodálkozz ha kritikát is kapsz, úgy gondolom az enyém nem volt sértő, csak egy egyszerű vélemény.

galkati 2010.01.18. 20:06:31

Üdv Kati,
nem tudom, hogy emlékszik-e rám... a holdudvarban találkoztunk egy rémes divatbemutatón. Elég jellegzetes ismertetőm, hogy kopasz vagyok. Azóta Orsival és Lidivel már többször találkoztam és meséltek az Ön munkásságáról. Nézegettem a blogot és nagyon tetszik. Maga a blog is, és az is, hogy vezet egy ilyen blogot! köszönjük, hogy megosztja velünk a tapasztalatait!
ez a zöldes ruha nagyon közel áll hozzám, és bátorkodom megkérdezni, hogy van-e már gazdája...? gyönyörű munkák, csodéás modellek :) és szuper fotók :) ... Orsi középiskolai legjobb barátnőm... kicsi a világ :)!
gálkati

ketibredso 2010.01.26. 23:54:00

@galkati: Szia!
Melyik zöldre gondolsz? A hajtogatott barnás-zöldre a Lidin?
Az még megvan...és köszönöm, hogy jó ötletnek tartod, amit csinálok. Én nagyon élvezem, remélem másoknak is tudok segítségére lenni ötleteimmel.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI