Tavaszi blézer

Ünnepek alatt elmentem "feltöltődni", ezért nem tudtam írni. Most viszont jönnek az ötletzáporok a tavaszi ruhatár frissítésre.

Gondolom már ti is előszedtétek a tavalyi göncöket és azon meditáltok, mit- hogy lehet párosítani az éppen trendi szín, anyag és formák láttán, amit már a divatlapok lehoztak.

Én már átlapoztam őket és számos ihletet merítettem.

Szerencsére az idei divat mindent megenged, a klasszikus, higgadt megjelenéstől a legvagányabb, legkreatívabb összeállításokig.

 

Ez a barna lenvászon zakóm igen szép, de sajnos kicsit szűk volt mellben, ezért nem szerettem hordani.

Fazonja klasszikus, olyan biztos darab, amit munkába, akár elegáns ruhaként is lehet hordani.

Mivel anyaga  merev, nem sokat tudtam mit kezdeni a "bővítése" érdekében,  ezért egy bátor mozdulattal kettévágtam. 

 

 

 

 

 

 

Most pont ott lett kényelmes, ahol akartam és még praktikus is, mert külön is hordható.

 

A felső különlegessége a nyakrésze. Az elejére aplikált frodos díszítő elem nem más, mint a levágott mandzsetta rész, ami egyben bővítési funkciót is szolgál. Az alsó rész bár fűző hatású, de ezt a szerepet nem tölti be, azonban szép dísz ruhán, blúzon, nadrágon.

Én egy arany ruhával kombináltam, amit korábban átalakítottam gumis mellrészre. A három ruhadarabot  olcsón szereztem be,  és mégis látványos, stílusos megjelenést biztosít. Kiegészítőnek egy fémygolyós többsoros láncot viselek hozzá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

foto: szerző felvétele

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr341919151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI