Gardrób rendezés személyre szabottan

Nagyon kedves és örömteli felkérésnek tettem eleget a napokban.

Születésnapi ajándéknak szánta megbízóm tevékenységem, a gardrób racionalizált személyre szabottam...

                                                 Motto: Feleslegesen nem költs!

Ennek feltétele, hogy mutasd gardróbod, Én rendet teszek benne, ha rend van, akkor látod mid van, és ezt követően vásárláskor csakis  hiányzó darabokra fókuszálhatsz... 

Tapasztalatom szerint számtalan nő beleesik abba a hibába, hogy nem  emlékszik arra,  hogy mik lapulnak a szekrénye mélyén. A rend segít, hogy lássuk, hány ruhánk, táskánk, cipőnk van, milyen fazonban, színben,  rájövünk, hogy sok vagy kevés a   bizsu kínálatunk - azaz átlátjuk azt, amit magunkra aggatunk öltözködés címszó alatt. Javaslom, hogy ne szórjuk szét tárgyainkat. tematikusan szelektáljunk. Szerencsés az alsóneműket és aktuális évszaknak megfelelő ruháinkat közel a fürdőszobához, egy helyiségben tárolni , és nem szerencsés a téli és nyári holmikat összekeverni.

Szelektálni  kell, nosztalgiázni " hátha belefogyok" nem kell.

Legalább évente egyszer muszáj dolgokat kidobni, elajándékozni, mert az éves "megújulás" során új dolgokkal bővül ruhatárunk.  Helyhiány a legrosszabb, mert a ruhák gyűrődnek, nem lehet rendesen tárolni őket. Szép ruhákkal úgy kell bánni, mint minden szép tárggyal...óvni kell, de nem "nem hordani".

A ruha, a cipő, az ékszer azért van, hogy viseljék, nem azért, hogy  nézegessék, mint a műtárgyakat.

Szerintem az a jó, ha valaki olyan tárgyakkal veszi körbe magát, amit szeret, ami kényelmes és nem sajnál hordani. 

Ruhák racionalizálás alatt és utánaszelektálás2.JPGelőtte csizma.JPGpolók.JPGelőtte zokni.JPG

utána:

harisnyákat, zoknikat dobozolva tároltam

zokni utána.JPGpolók utána.JPGtáskaracionalizálás.JPGlásd mid van.JPGblúzok.JPGruhák.JPG

ruhákat szín szerint tároltam, amit nem volt jó, amit nem hordtak pár éve, azt kiselejteztem,blúzokat, pulcsikat fazon, szín szerint rendeztem. Táskákat és cipőket fazon, szín és nagyság szerint párosítottam.

Eredmény: több ugyanolyan fazon, más színben.

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr944635012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI