napi tipp: ősz hajból modern frizura

Sokszor gondolkodtam azon, mivel is foglalkoznék szívesen.

Egy biztos, legjobban az izgat,  amivel szebbé, jobbá lehet tenni egy nő megjelenését. 

Sokan gondoljátok, hogy ez mindig pénz kérdés,  pedig nem.

Részemről kifejlesztettem a hajvágás képességemet,  amivel sok pénzt tudok megspórolni.

Ez akkor igazán praktikus, mert a rövid haj akkor szép, ha tökéletes.

 

Most két kedves ismerősöm mutatom be, akik frizurájuk elkészítésben bizalmukat belém helyezték, és a mai napig megkeresnek, hogy varázsoljam őket moderné.

Esküsznek arra, hogy érzem, mi az, ami nekik a legjobban áll.

Idővel mindketten megőszültek, már a  hajfestésüket is bevállaltam.

Napi tipp:

Szép dús és egyenes hajad van?  Emeld ki ezeket  a jó tulajdonságokat!

kölykök kriszta.jpg

Kriszta :

haját direkt festettem több színre

Problémája a szürkés fehér őszülés volt, amit egy természetes szőke festékkel ilyen szép színre tudtam megfesteni.

Erős, dús hajának egyenességét kívántam hangsúlyozni, jelenlegi fazonja még egy korábbi rövidebb fazon igazítása. Ennél sokkal karakteresebb, keményebb fazont szeret. legközelebbi vágásnál majd határozottabb vonalak alakulnak ki.

sk jerger.jpg

saját frizurámat is Én vágtam

 

Zsuzsa:

elől van egy tincs, ami sötét (örökség), ez még befestés után is sötét marad, amitől

 igazán egyedi és különleges  a festés.

pezsgő szőke festék  tökéletes lett fehér hajára

 tarkónál, neki sok a sötétebb hajszál, ami át-átüt.

hajvágás: art-deco ihlette, most kicsit hosszabbra hagytam, de nyáron rövidebb lesz

zsuzsa fekete lánc2.jpg

nyakék: Stradivarius

szuzsa haj 4.jpg

zsuzsa4.jpg

zsuzsa sárga ruha2.jpg

Ruha: Háda turi

Kiegészítők: fehér táska:  Antonello Serio

sárga táska: Zara

nyakék: H&M

Mindkét hölgy hatvan év felett van, és bátran viselik korukat.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr445850400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI