Elegáns ruha olcsón

Már megint eltelt egy év, itt a karácsony. Mindenki járja az üzleteket, keresi a megfelelő elegáns ruhát az ünnepekre.

Szerencsére már vannak leárazások, és ki lehet fogni nagyon jó darabokat olcsón.

Most viszont inkább folytatom az ötletelésem, miképpen teheted megjelenésed inkább izgalmassá, mint unalmassá, azaz ruha, szoknya, vagy nadrág, póló,  blúz  stb. helyett jöhet a másság:

Dior felső/ másodkézből

szoknya:Tatuum

bizsuk: leértékeléskor vettem

dior2.jpg

Ruha: turi

kabát: Cavalli/ másodkézből

kiegészítők: vintage

bizsuk: leértékeléskor vettem (Zara- nyakék)

hella_klaszik1.jpg

hella_kelet6.jpg

Japán ihletés:

selyem szoknya:turi

felső: szoknya: turi

bizsu: COS : outlet- érdekessége, hogy kettőt illesztettem össze, hogy hatásosabb legyen

cos2.jpg

hella_szalag2.jpg

nagyon modern, és kreatív

alsó szoknya: rojtokra szaggatva

felső ruha/ kifordítva

cipő: H&M: leértékeléskor vettem

nyakék:H&M, leértékeléskor vettem

hella_szalag4.jpg

hella_szalag3_reszlet.jpg

visszafogott, elegáns és mégis modern

szoknya:NUBU- leértékeléskor vettem

kockás selyem fűző:turi

őv: selyem

blézer:bőr, turi

cipő: ajándék

nyakék:COS, outlet, érdekessége, hogy két darabot illesztettem egybe

gyűrűk: outlet

hella_nubu5.jpg

hella_nubu4.jpg

hella_nubu_3.jpg

Az ünnepek alatt legyetek szépek, adjatok magatokra, és jövőre, új bloggal fogtok találkozni...mert nekem is ideje megújulnom...

sknewlook1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr747007781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI