KATI NEW LOOK

Kreatív Ikonikus Kortalan Stílus

Párizs után 2.rész

2008. június 30. 20:32 - ketibredso

700 k.... dollárnál is több. Egy kétbetőből álló monogram és annak sokszorosítása egy bőrőndön vagy táskán. LV egy fogalom, LV egy presztizs márka. A kivátlságosak terméke. Női magazinok sorra hozzá le a Sex és New York film egyik "sztár" darabját. Ez  nem más mint a márka jó pozicionálása, azaz egy életérzés felcsigázása. Akár Te is meveheted magadnak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Marc Jacobsnak köszönhetően a kollekción több változás ment végbe. Az ötlet szuper: egyszerűen átvitt egy életérzést egy másik,  fiatalabb generációhoz.Talán felismerték, hogy az a réteg, aki eddig ismerte a márkát kihalóban van. Most az új,  pénzzel rendelkező távolkeleti vásárlóknak kell megfelelni,. Oda kell menni, ahol a money.

Naív az, aki elhiszi, hogy itt művészet és design fantasztikus egymásra találásáról van szó. Ebben a történetben csak a pénz beszél. Sok sok pénz.  Takashi neve jól csenegő művéznév, ami út az új vásárlóréteghez. 

Miután végigjártam a párizsi flagstore-t- azaz márkaboltot, mesélem francia barátnőmnek, hogy jóformán csak külföldiek, főleg távolkeletieket láttam az üzletben vásárolni. Ez egyáltalán nem lepte meg. Ő ezzel tisztában van. Mesélte, hogy nemrég történt vele az, hogy japán fiatal lányok az üzlet előtt arra akarták rávenni, hogy menjen be és vásároljon 10 táskát a nevére, mert Ők már kimerítették kereteiket. Persze mindezt honorálták Először fel sem fogta, hogy, mit akartnak,  majd amikor rájött, egyszerűen sarkonfordult és elment. Őrültnek tartotta őket.

A PR-osok most  a művészetek iránt fogékony vevőkben hisznek. Vedd  Takashi legújjabb MONOGRAMOUFLAGE kollekciójának egy darabját,  vagy Richard Prince 2008-as MANCRAZY táska kollekciójából 1-1 db-ot...akkor leszel igazás trendy.

 

 

 

 

 De ez még nem minden..ezek  a - star-pickszek-  azaz sztárok által kedvelt darabok. Az Őrült divatvilág c. könyvből viszont rálátása lehet a divatimádóknak a stylist világ rejetelmeire. A sztárok öltözékénél nem véletlen ki-mikor-mit visel.

 Még vége sincs a szezonnak és Vuittonéknál új projekt van készülőben. Újabb együttműködés van:  most éppen a  Commes des Garcons tervezője, a brilliáns rebellis Rei Kawakubo tervez táskakollekciót a cégnek,  amivel összel, a Tokio-i üzlet 30 éves fennállását kívánják majd megünnepli.

Brilliáns, ötleggazdag kapcsolatok. Gyűjtő kategóriába illő táskák.  Nagy kár, hogy már POP világára hajazó, fiatalos, trendi és játékos cuccok sokszor a giccs színtjét súrolják.

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr9546666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

istvánka 2008.07.05. 23:08:01

Hahó, tetszik amit írtál, csak igy tovább....a fogyasztói társadalom rabjai vagyunk MIND...
I.

móni 2008.07.09. 17:12:06

Most az nlc-rõl jöttem utánad. Ott írod, hogy nem kaptál visszajelzést, meg kommenteket... Hát... Kb. havonta írsz egy bejegyzést, és az olvasók (köztük szerény személyem) hozzászólásaira, kérdéseire abszolút nem reagálsz. Persze ha a lelkesedõ, gratuláló kommenteket hiányolod, abban igazad van.

nonstopzsu · http://nonstopzsu 2008.07.23. 15:42:24

Kedves Keti!

Hiányzol a nlc blogról:-(((Az írásaidat rajtam kívül sokan várták, nyáron kissé elhalgattál, már kezdtem aggódni....
Csak így tovább:-)

ketibredso 2008.07.24. 16:26:56

Köszönöm Nektek, hogy utánam jöttetek az nlc-ről...remélem a többi olvasóm is rám talál...
Témám az van bőven- több évre való is- csak az idő bizonyúl kevésnek.
Most felpörgök...ígérem
:)