Saga fox új élete

Igaz, lassan kifutunk a télből, de gyorsan még bemutatom kedvenceim.

 Lehet, hogy sokan nem szeretitek a szőrmét, de Én azok közé tartozom, akik praktikusnak tartják.  Ez idei télben sikerült nagyon jól kihasználom....

Életem első szőrme átalakításainak lesztek most tanui.

Kaptam egy nagyon rossz állapotban lévő róka bundát, amit tulajdonosa már kidobásra szánt. Már dobtam volna Én is ki, mert csomos volt rajta a szőr, óriási lukak a hátán...amikor jött a megmentési ötletem.

Divat a mellény-hát legyen az! Lehetsz egyszerre klasszikus és bohém, mint a mintának használt Les Copains...Én is inkább az elegánsabb viselés felé hajlok.

 

A rossz bundából kivágtam a "beteg" részeket, az egészséges csíkokat félreraktam. Volt egy színben hozzá passzoló, már félig szétszedett blézerem. A két hordhatatlan darabból  lett egy praktikus meleg felsőt.

 

Karácsony előtt sikerült szert tennem egy márkás, olcsó, turis SAGA szőrme kabátra. Előnye, hogy kb 1 kg, könnyű és jó meleg. A bunda viszont rövid volt. Mivel a fenti mellény ujja megmaradt, annak jó részéből  megtoldottam a kabátot, így lett számonra ideális a hossza. Az ujja hosszából is le kellett vágnom, mert az egy kicsit viseletes volt. 3/4-re vettem, így sokkal fiatalosabb lett, és divatos hosszú kesztyűvel kifejeztetten trendi...

Rájöttem, nem is olyan ördöngős dolog szörmével dolgozni. Igaz, mindent belepett a sok kis  leheletnyi finom pihécske. Jó sok takarítással járt, de megérte.

 

foto: szerző felvétele

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr471761428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI