Karácsony art-deco stílusban

Elmúltak az ünnepek és időm sem volt arra, hogy feltöltsem  képeimet. Most utólag megosztom veletek, divatos, de kevés pénzből megoldható megjelenéseim. Ehhez az kell, hogy ne az utolsó pillanatban vegyük meg lelkületünknek megfelelő szép ruhadarabjainkat, hanem akkor, amikor meglátjuk egy turiban azt a sokszor kis esetlen ruhát, amiből királyi megjelenésünket előre vetithetjük. Én általában előre látom, mi mire és mikor lesz jó.

 

Karácsonyi szettem egy flitteres, art-deco stílusú fekete ruha, aminek tetejére egy régi kis vintage felsőt vettem fel. A ruhám alá a nyolcvanas években vett fekete nadrágom pont passzolt.

A hosszú láncom alapja egy gyöngysor, amit karácsonyi gyöngyfűzérrel még sűrűbbé tettem, végére egy nagy fekete szatén masni került.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fülbevalóm egy Swarovsky másolat, amire csak akkor jöttem rá, amikor eredetijét megtaláltam a Glamour egyik példányában. Az eredetin szereplő hitelességet igazoló kis hattyú  kis elemein nem szerepel.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr612553081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI