Gardrób-frissítés Glamour módra

Megvettem a magazint, megtömtem a pink zsákom és leadtam a popup üzletben, mert felajánlásommal támogatni kívántam a magyar divat-tervezőket, azon belül is a MOME textil tanszékét....A kiírás ugyan megkavart, mert vintázs (?) darabokat is említett a stílusos megjelenés fortélyaként, amire feltehetően számítottak a rendezők a leadások során. Számomra azért volt furcsa, mert a Glamour magazin olvasói, amennyire Én tudom inkább a húszas éveikben vannak, és koruknál fogva  nemigen rendelkeznek vintage darabokkal, tisztelet a kivételnek. Az tény: a szuper ruhatár nem luxus...főleg, ha turiból származik!!!

Ízelítő a közönségből: a bloggerek, Festy Instyle, SmizeDivat, Gergely Judit

Amikor a helyszínre érkeztem zárás előtt fél órával, sietnem kellett, átfutottam a kínálatot, és gyorsan kiválogatttam két darabot. Felpróbáltam és kőkemény ezer forintot bedobtam a kihelyezett ládába!!!! Közben jó érzés volt látni, hogy mellettem ketten is általam leadott  ruhadarabokat próbálgattak...:))))

 Aztán Bologgerekkel és Lolitákkal szépen átvonultunk az árverési porondhoz. Részemről kevés információm volt, mert nem tudtam, hogy kinek - milyen ruháját fogom látni, mire  lehet licitálni.

Eleinte csak lézengtek az emberek, majd fél hét körül, az álldogáló tömeg Lakatos Márk beharangozó szavaira a porond felé fordult. Márk  pink kalapácsát boldogan felmutatta a közönségnek és kezdődött a  "celeb" ruha- árverés.

Első ruha 500.- Ft-os kikiáltási áron indult és jó pár tételig az emberek bátortalanul emelgették kezüket..A licitek, az árverés szóbeli tájékoztatója alapján, 500.-Ft-al ugrottak, ami nagyon baráti volt.

Az árverést előkészítők arra nem gondoltak, hogy kellett volna ruhalista,  tárcsa és szék sem ártott volna, mert akkor komolyabbnak tűnt volna a vállalkozás.

Személy szerint nem  tudtam a ruhák méretét, milyen anyagból készültek, és milyen állapotban voltak. A modellek által bemutatott darabok ismertetése sokszor hiányos volt. Akit érdekelt, az egyszerűen bekiabált és rákérdezett..Márk meg megnézte...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szegény lányok már nem bírták, olyan lassú és vontatott volt az árverés.  Másfél órája ott álltunk, már leszakadt mindenkinek a lába, és kb a 20-ik tételnél tartottunk....

Márk keményen megdolgozott minden egyes darab gazdájának megtalálásáért, annyira, hogy az egyik csúcs darabnál - Max Mara zakó és Victor&Rolf blúz- 10 ezer forint felett kétezerrel kezdett el lépkedni a licitekben...

Számomra ez azért volt furcsa, mert egy G.Ferré fekete estélyi ruha még jó pár tétellel előtte 10.500.- Ft leütési áron kelt el, amire Én is licitáltam, de 10.000.-nél megálltam. 

 

 

 

 Max Mara kabát ...és a másik top termék a holland tervezőpáros V&R blúz!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az Én kedvenc GFerré ruhám...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A végén a ruhákból és az árverésből befolyt összeg hivatalos átvétele....hajrá magyar divat és tervezők. Megint láttunk egy jó kezdeményezést , amiből lehetne valami szuper dolgot csinálni....

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr713399322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI