Styled to be individual...

Szétszedés, összerakás...azaz  egyéni izlésem ,  sajátos stílusom alapja nem más, mint szétszedett ruhák újra gondolása.  Fő mozgató erőm ruhatáram megalkotásában az egyediségre való törekvés,  mely meglepetésemre napjainkban még mindig egy nem mindennapi viselet eredményez.

Talán nem hangzik nagyképűen, de valami ősi ösztön vezérel minden tárgyban megtalálni a szépséget, legyen az egy régi , látszólag használhatatlan ruha vagy akár egy maradék anyag. Az összefüggések megtalálása, a formák és színek kombinációja a ruha karakterével, funkciójával a legnagyobb kihívás számomra.


Minden egyes darab átalakításánál a végtelen játék lehetőség ejt rabul.
Ahogy elfog az ihlet, jön a megvalósítási kényszer. Számomra csak akkor jó egy öltözék, ha azt élvezni is tudom , azaz
biztonsággal, szeretettel hordom.
Ha nem érzem benne jól magam, azonnal leveszem, mert úgy érzem megfolyt...

Én csak olyan ruhát szeretek kitalálni, amit magam is hordok.
Hogy, mi a legjobb vagy legrosszabb, az persze nézőpont kérdése.
Nekem egyértelműen az, ami eredeti, azaz személyíségem tükre- azaz önmagam.


Én úgy gondolom, hogy ruháim valójában korhatár nélküliek.
Ezekhez nem kell se jó alak, se pénztárca, csupán nőiesség és finom, rafinált megoldások iránti fogékonyság. Vannak alkalmak, amikor sokszor egyfajta extravaganciába hajlok, de az is olyan, amit fel lehet vállalni.
Ennél vannak sokkal merészebb megoldások a tervezők palettáján.

Végezetűl:

a nem tipikus ruhatáram számomra azért is becses, mert
napjaink fő gazdasági gondolatával, a "recycled goods" tematikájával társítható.
A most bemutatásra kerülő régi darabjaim újszerűvé tétele is ebben a szellemben fogantak.

 

Többször említettem, hogy számomra mennyire fontos szerepe van a színeknek.Legújjabb darabom ez a fekete, hosszú ruha, aminek egykori csónak nyakára több, színes anyagból látványos felsőt készítettem.


Itt azt is kiemelném, hogy ez a ruha valóban kortalan, felveheti akár egy tizenéves éppúgy mint egy ötvenes. Mindketten remekül néznek ki benne.


Másik variáció a témára: egy eredeti 30-as évek darab. Ennek a mellrészét és az újja végét szétszedtem, mert öregesnek találtam és feldobtam színes betétekkel.

Ezekben a színekben goldolkodtam és elővettem a fiókom mélyéről ezt a fekete-arany régi 50-es évek beli felsőm. Egyszerűsége volt kedvemre
és máris alapot adott egy izgalmas megoldáshoz.

Újját rövidítettem és nyakrészével egyűtt színessel szegtem, majd elejére különböző típusú anyagokból csíkok kerültek.


A fényes és matt anyagok játékát különösen izgalmasnak tartom.


Ezt az elegáns, sima, fekete, ujjatlan, hosszú állású felsőt valamivel izgalmasabbá akartam tenni. Ekkor jött a gondolat. Féloldalasan maradék anyagokat felfodroztam és egy extravagáns, nagyon egyedi, dekoratív felsőt hoztam létre. Ilyen daraboknál olyan érzésem van, mintha műalkotást viselnék.

Nekem jó érzés....mert Én készítettem!


Ebbe a koncepcióba tartozik utolsó darabom.

Itt egy érdekes , elején két helyen is zippzározható ruhának a nyílásaiba színes anyagokat raktam. Az eredetileg ujjatlan fazont két sárga toldással meghosszabítottam.

Egy egyszerű little black dress-ből lett színtén műalkotás lett...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr50544748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI