TAVASZI CIPŐ TREND
Az új sportos cipő trend

hogl5.jpg

Tegnap  délelőtt a Högl Store Andrassy -n az osztrák cipőmárka tavasz nyári kollekciójának sajtóeseményén vettem részt. Nagy öröm volt számomra, hogy a márka fiatalodik, nemcsak a kényelmes kiképzésekkel és praktikus megoldásokkal kényesztetik vevőiket,  hanem lépést kívánnak  tartani a fiatalok igényeit is kielégítő sportos, ugyanakkor minőségi cipőikkel. 

Az új sportos cipő kínálatban  mindenki megtalálja a karakterének megfelelőt, az Essenza retró stílustól a futurisztikus Visionary statement darabokig igen széles a paletta. Számomra nagy meglepetés,   hogy  a trendi Visionary sneaker   vastag talpa ellenére  is  ultra könnyű! 

visinary.jpg

hogl12.jpg

Fantasztikus színek vannak a  kínálatban :az  elegáns finom puderes színek mellett a határozott erős színeket kedvelők is gondoltak.

hogl8.jpg

A sokrétű és izgalmas fazonok részletes bemutatása után Szekeres Adrienn a márka nagykövete beszélt személyes tapasztalatairól az általa viselt Högl cipőkről. Találkoztam további Högl arcokkal, akik természetesen nagy cipőkedvelők, mint én is.

celeni2.jpg

hogl10.jpg

trend6_1.jpg

A klasszikus fazonok is izgalmas színekben pompáznak,  én erre a retró ihlette sárgára szavazok!

Nagyon tetszik, hogy zárt cipőként, és papucsként is hordható.

img_20190313_122025_008.jpg

Miután  sikerült bennem a vágyat felébreszteni erre a lapos sárga cipőre, és persze a pirosra is , körbenéztem, és felfedeztem a Trend Optika szemüvegeit !

Nem tudtam ellenállni, muszáj volt ezeket is felpróbálni.

trend5_1.jpg

Szerelem első látásra: drágakő csiszolású napszemüveg nekem a csúcs! 

trendoptik1.jpg

img_20190313_181436.jpg

Jön lassan az esküvők ideje, az elegáns  Swarovski kövekkel díszített cipőket érdemes számításba venni!

hogl3.jpg

Ne feledd az Allée -ban is van Högl üzlet!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr3414683328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI