Táska Bécsből

Bécsben régi divat után bolyongtam, amikor rátaláltam egy second-handre. Úgy éreztem,  aranybányába csöppentem. Csak kapkodtam a fejem, azt sem tudtam melyik csopothoz menjek, az estélyikhez, a polókhoz, a ruhákhoz vagy a táskákhoz. Az igazság az, hogy végül kikötöttem a táskáknál, mert őtt voltak igazán kedvemre valók.

Volt egy táska, ami tetszett és megfizethető áron- tíz- igen jól látod tíz- euróért meg is vettem. Persze nagyképüen hangzik ugyan, de már lelki szemeimmel láttam, hogy mire lesz jó. A táska a kedvencem lett, mert mindent megtestesít, ami Én vagyok. Egyszerre modern, de ugyanakkor lehetne egy 30 évekből való, elegáns de mégis poénos és a legfontosabb, hogy fantasztikus a színösszeállítása.

 

Foto: szerző felvétele

A poén persze az, hogy a két oldala nem azonos,  ami még izgalmasabbá teszi. Valójában ha akarom sárga a színe, ha akarom óarany. ez attól fűgg mivel párosítom, mivel veszem fel. 

Gyorsan rögtönöztem egy összeállítást. Még tavasszal vettem ezt a  kis sárga kabátkámat. Egyrészt nagyon praktikus, mert olyan mintha egy kardigánnal rohangálni az ember, közben nagyon elegáns, másrészt imádom a színét. Ez az idén lett divat, de nagyon örulök neki, mert szeretem a sárga minden árnyalatát.  Egy sima csónaknyakú polót feldobtam egy fekete melltartóval- amit már egy ideje kívűl hordok, hol ruhán, hol polókon.  Egy nemrég vásárolt maradék sárga csíkos fényes pamut anyagból készítettem egy ruhát, ami az egyészet egységgé fogja össze.A pöttyös és a csíkos játéka különösen kedves számomra.

Az összeállítás kifejezetten sexis, ha merészebbek sorttal veszik fel, vagy egy fekete cicanadrággal. Akkor viszont sportos lesz az összhang. Fekete átlátszó organzát is lehet a sortra venni. Akkor már nagyon trendi a megjelenés.

fotók: szerző felvételei

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr88602463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csizmadia Mariann 2008.08.14. 10:50:23

Kedves Keti! Láttam és olvastam az összes cikkedet, nagyon tetszik ahogy segítesz formálni a nők ízlésvilágát, ahogy felvállalod, hogy nem minden a pénz, hisz turkálóban is lehet jó darabokat vásárolni és egyedivé varázsolni. Én is "korod-beli" vagyok, néha kicsit ingadozok a divat rögös mezsgyéin (közel sem vagyok olyan merész mint Te). Úgy érzem, hogy ez a korosztály nagyon be van szorítva divat szempontjából (is). Nem vagyok üzletasszony típus, de avantgard se, és így billegek ide-oda. Leginkább Bécsben sikerül vásárolgatnom, de sajnos nem ismerem az ottani turikat. Nagyon megtetszett a kis bécsi táskád és szeretném ha segítenél és megírnád, hogy hol találok ilyen jellegű boltocskákat. Előre is köszönöm, sok sikert kívánok a további munkádhoz, üdvözlettel: Mariann

ketibredso 2008.09.02. 21:05:22

Kedves Mariann,
valóban Én nem ismerem a bécsi turikat. Erre véletlenül akadtam rá, de szívesen megosztom veled.
Az üzlet a 8. ker van a Lerchenfeldstrasse 45 sz alatt.
a www.humana.at utána nézhetsz.
Főleg 60- évektől vannak cuccok...jó vásárlást.
Keti

Csizmadia Mariann 2008.09.04. 11:02:42

Kedves Keti! Köszönöm a bécsi információt, nemsokára élek vele. Neked további jó cikkeket.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI