Extrém bizsuk

Végre, eljött az Én időm...konténerek, bilincsek, láncok hada...ez nem más mint az őszi bizsu divat, a határozott erős darabok térhódítása a divat világában...

 

Egy kedves volt kolléganőm mindig azzal viccelődött a közelmúltban, amikor találkoztunk,  hogy hova lettek a "konténerek" a fülemből. Ezzel arra célzott, hogy Én már a 90-es években is szerettem megbotránkoztatni a körülöttem lévőket a nagy design bizsujaimmal. De mostanában pár éve finomabb, lágyabb, kissebb darabokat viseltem. Ki gondolta volna, hogy idén őszre az extrém  kiegészítők jönnek vissza a divat világába. Nemrég tettem le a nagy bizsujaim és  most újból vehetem elő őket. Sőt, sokszor nem is azért veszek meg valamit mert divat, hanem azért mert megtetszik.

Ezzel a most bemutatott darabbal is így voltam. Jó pár évvel ezelőtt dolgoztam az Antik Enterieur-ön az egyik aukciósháznak. Nagy kísértésnek voltam kitéve, amikor pihenésképpen elsétáltam az Ómama Bizsuja standja előtt. Ákos, kedvesesen fogadott és már nyújtotta is felém ezt a kis visszafogott karkötőt mondván, hogy ez az "Én darabom."  Ott állt Varga Miklós ötvös is, nézte az eseményt, veszem, nem veszem. Ez vásárfia. Ha én nem viszem, viszi Ő. Helyeslően csak bólintott:" Igen jó darab. " Ákos ismeri az izlésem. Beleszerettem és megvettem.

 

 Visszatért az Én világom, a határozott nagy design karperecek, láncok  és gyűrűk világa. Különös kedvencem lett ez a zöld köves karkötő. A gyűrűt véletlenül találtam hozzá a H&M-be . Mindkettő  most végre életre kelhet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr70629253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI