Festői frissétés blézernél

Plasztikus, festői paletta, olyan mintha vastagon festék csurogna a blézer vállán..... 

 A felfrissítés kategoriába tartozik ez a piros blézer. Anyaga és fazonja időtálló, de viselője már unalomig hordta és megkért, csináljak belőle valami mást.

Az ötletet egy szétszedett rugalmas fekete bársony maradék adta. Szerencsére a válla és a két újja  egybe volt,  ezért egyszerűen rávarrtam a kabátra. A hatás olyan lett, mintha a kis piros kabátkát  fekete festékkel öntötték volna le.

A blézer eredeti sima fekete műanyag gombjait kicseréltem kis pompom szerű színes pamacsokra, ami úgy hat mintha festékpöttyök lennének. És máris kész a festői paletta.

A hozzá felvett szoknya szintén frissítésen ment át.

Valójában nem igényelt mást, mint egy kis díszítést, amit

karakteréhez illően geometrikus elemekkel sikerült megoldanom.

Szeretem, ha nem csak elöl, hanem hátúl is van valami meglepetés a ruhán, ezért a díszítés egy kissebb eleme ismétlődik hátúl is a szoknyán.

 

 

 

A szoknya  elején a díszítés sokkal látványosabb, mert nagyobb.

A két anyagot egy szép fekete gyöngyös gombbal díszítette.

A szoknya oldalán lévő pár rakását szétvágtam, így lifegő elemek lettek a merev hólok helyett. Miután már a legnagyobb divatházak, mint a Lanvin sem tisztáz, sőt, felhasználja az anyagok természetes végeit, Én sem törekedtem beszegésre. A szétvágott elemeket úgy hagytam, lazán, beszegetlenül.

 

 

 

                                   

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr33809807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI