Egyiptomi divatjegyzet 1

A sors ugy hozta, hogy betekintest nyerhetek az arab vilag divatjaba.Ezt kivanom most megosztani veletek.

Mielott elutaztam volna szamos elorejelzest kapatam az illendo oltozkodest illetoen-mit hogy kell-azaz ajanlatos viselni. Mar mar fel is vettem a ritmust, amikor ratalaltam par sorra az orszag ismertetojeben, hogy azert itt, a helybeliek mar megszoktak az europaiak lengebb oltozetet. Nem is annyira rossz a helyzet...gondoltam.Nem kell nyakig beburkolni magam, nem kell zart cipő stb...

Ahogy megerkeztem mellbecsapott az arab vilag fatyolos jelensege. Ez valoban olyan, sot, meg riasztobb, mint ahogy azt a kepeken lattam eddig. A kairoi repter vegyes nacioinak forgataga olyan volt, mint egy filmi jelenet. Oltozetuk olyan valtozatos volt, hogy szinte ugy ereztem magam, mintha egy masik bolygora erkeztem volna. Ruhaikrol az ebben jaratosak biztos tudjak ki honnan jott, de engen a hollo feketebe oltozott nok- reszleges valamint teljesen beburkolt latvanya sokkolt. A talpig feketebe burkolt, csak a szemuket mutato holgyek mellett rendszeresen hosszu feher ruhas ferfiakat vannak. Vizualis latvanyuk lenyugőz. Mar probaltam fotovegre kapni ilyen latvanyt, de meg jot nem sikerult.

Ugyanakkor viszont sikerult fiatal lanyokat lekapnom, a gizai piramisok toveben. A neonos szinek kavalkadja, a meleg ellenere a beburkolt fej, a hosszu ujju polok kotelezo . Alig  latni dupla polo nelkuk not. Nekem is jol jőtt a kalap, nem is olyan rossz, megovott a napszurastol..

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr11269018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI