MONO fashion-show

Irány Mono fashion show...Eiffel tér, U26...péntek este

 

Annak ellenére, hogy ismerem az üzlet kínálatát és a leértékelésnél is benéztem, kíváncsi voltam, lesz-e valami "friss" a 2010-es őszi-téli szezonba...

Sajnos csalódtam, mert a bemutató nagyon egyhangú és unalmas volt. Mivel nem akartam rosszat írni, gondolkodtam, egyáltalán írnjak-e róla, de amikor Kiss Imola értékelését elolvastam, rájöttem megírom, mert teljesen egy a véleményem...

( lásd:Divány és a galéria képei)

Én min bosszankodtam?

1.) Hogy lehetett ilyen szűk helyre ennyi embert meghívni? Én kb 15 perccel a tervezett kezdés előtt értem oda, de az egy órás várakozás végére már annyian lettek, hogy kint többen voltak, mint bent a teremben!

2.) Súlyos szervezési hiba volt a kivetitők hiánya és csupán egy sor szék volt, azokon ki tudja ki ült(ülhetett)?

Aztán jött a bevonulás, vegyesen női és férfi ruhák. Imola szépen leírja mi volnult fel a nézők előtt. Számomra semmi új nem volt. Ennyi feketét és unalmas ruhát és válogatást már régen láttam. Nem hiszem, hogy a USE, a NANUSHKA, az ARTISTA, a NUBU...és  mások a csapatból ilyen egyszerű, semmitmondó darabokat adnának csupán be az üzletbe.

3.)Leragadtak volna tervezőink évekkel ezelőtt?

4.) Mi volt ebben a bemutatóban a lényeg? Az biztos nem, hogy kollekciókat tisztán, felismerhetően lássuk. De még  kreatív öltözetek sem vonultak fel, ami inspirálta volta a közönséget.

5.) A kiegészítők sokszor jellegtelenségűkkel inkább rontottak az összképen, mintsem emeltek volna rajta. Ha, az üzlet ezt "reklámnak" szánta, akkor szánalmas, ha azonban új kollekciók bemutatásának, akkor vérszegény a felhozatal.

Ennyire futotta volna a tervezőktől az idei szezonra, vagy csak az üzlet menedzsmentje gyenge? Még egyre gondolhatok, hogy nincs elég pénz egy normális bemutatóhoz.

Pedig megérné megtisztelni az érdeklődőket egy szinvonalas show-al!

Én megtiszteltem őket azzak, hogy saját SK Artdress kreaciókat vettem fel, ruha, kabát, cipő- aminek masniját kicsit átfestettem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 foto:Vajda Lídia

 

 

 

Ha tudom, hogy a közönség is ennyire "feketére" veszi a megjelenését, biztos, hogy Én színbe borulva jelentem volna meg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr922311425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI