Neon színek játéka

Örültem, hogy turiban rátaláltam erre a korall színű kardigánomra. Tavaly leárazásban vettem  élénk sárga nyári pamut ruhámat, de nem igazán találtam meg azt a színt, amivel szívesen viseltem volna...

Most végre rátaláltam. Ezeknek a vidám színeknek a kombinációja hangulatomnak is nagyon jót tesz..szinte megfiatalodik tőle az ember...

Kiegészítő a  Pierre Cardin táskám, amit már évek óta nem használtam. Most megint divatba jön, a nyolcvanas évek hangulata...tehát előkerült a szekrényből.

 Gas szandálom színével jól passzol.

Amennyiben sportosabb megjelenést akarok, csíkos strandszatyromat veszem elő, amihez járt a kendő is....kalapért sem kellett Olaszországig mennem, tavaly vettem leértékelésben.

Ha tetszik egy bizsu, azt azonnal vedd meg, mert előbb utóbb megtalálja helyét a gardróbban. Ezt a pöttyös karkötőt ajándékba kaptam.

Egyszer olvastam, hogy egy ékszertervező lány azért szomorkodott, hogy nem kap ajándékba ékszert. Erről nekem az jut eszembe, hogy Én olyan bizsu szerető vagyok, aki mindig örül egy új bizsunak...:))))

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr653094592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcy63 2012.03.28. 16:53:26

Nagyon tuti! Régen alig hordtam színeket, most tele van a szekrényem színes holmikkal(persze azért a fekete továbbra is kedvenc).

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI