Napszemüvegek személyre szabottan

Itt a nyár és sokan nem tudják, hogy mennyire fontos egy valóban  jó napszemüveg.

Manapság nagyon sok helyen lehet vásárolni divatos, szép darabokat, de egy nagyon fontos dolgot mindig szem előtt kellene tartanunk: a szemüveg minőségét.

Lánykoromban össze vissza vásárolgattam divatos darabokat, csak éppen arra nem voltam tekintettel, hogy milyen az UV szűrő része, mennyire könnyen karcolódik a műanyag lencse!!!!  Volt kb 10-15 db-om is, de pár  hordás után- mert nem is nagyon vigyáztam rá- jó karcos lett a műanyag lencséje,  és nem is volt kedvem hordani, mivel zavart a belső homály:)

Évek alatt rájöttem, inkább szánok rá időt, válogatok jobb minőségek között optikusnál, azaz minőségű darabra gyűjtők, mert a szemem fénye nagyon fontos!!!

Bemutatok egy stílusgyakorlatot személyre szabottan: egy kedves ismerősöm felkért, hogy menjünk el venni egy jó szemüveget...sok sok darab után egy Ray Ban is maradt a kínálatban, és a kerek Tom Ford .rayban1.jpgtomford2.jpgtomford1.jpg

Jó, ha előtte tájékozódunk, megnézzük milyen márka az, aminek formája tetszik, mert ami tetszik viszont, nem biztos, hogy jól is áll...és innen jön a hosszú játék....

 majd további ötleteket mutatok  szemüveg viselésre, alkatnak és stílusnak megfelelően.

A szemüveg karaktert ad viselőjének, egyfajta névjegy, amit bátran, önkifejezési eszköznek is használhatsz!!!!

peggy.jpgDSC_0063.JPGharley davidson.jpgildiszeműveg.jpgmng.jpgszemüveg4.JPGskszemüveg.JPGlilanapszem.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr974657662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.01.11. 08:33:32

Napszemüveget nagyon nehéz venni, mert drága, és ha mellé fog az ember, nem tudja lecserélni. Én egy ray Ben aivatornál kötöttem ki, mert az mindenkinek jól áll, igaz nem tul elegáns, inkább sportos.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI