A DIVAT ÉJSZAKÁJA A KISCELLIBEN- árverés után
Meghosszabított nyitva tartás, személyre szóló stílustanácsadás, kiemelkedő magyar tervezők és divatszemélyiségek ruhadarabjainak aukciója 1000 forintos induló licittel és az olasz filmgyár, a Cinecitta egykori sminkmesterének bemutatója.

kurátori előadás.JPGemlékek1.JPGmég üres szée.JPGa tárgyak.JPGárverés1.JPGárverés2.JPGtömött sorok.JPGleütések.JPGa csomagolás.JPGemlékek2.JPG

kep.png

Emlékképek az első ruhaárverésről....

A Street Fashion Múzeum kiállítás szervezői ezzel a  designer aukcióval kívántak kedveskedni a  divat szerelmeseinek. Nagyon vonzó volt a kikiáltási ára  a ruháknak és kiegészítőknek, mivel-minden egyes darab -1000.-Ft-ról indult. Mivel az aukicóból befolyt összeget a Kiscelli Múzeum viseletgyűjteményének gyarapítására fordítja, úgy gondoltam támogatom a kezdeményezést. 

Annak ellenére, hogy sokan, ebben a szép időben, valahol már hűsölnek a vízparton, szép számban jelentek meg a divat szerelmesei. Ahogy megérkeztem a rendezvény helyszínére, szemügyre vettem az aukcióra kínált tárgyakat, amiket előzetesen tanulmányoztam a neten. A sok szép designer darab között mérlegelnem kellett, mit- mennyiért veszek meg, ha egyáltalán megáll a licit az általam elképzelt összegeknél. 

Aztán bementem a kiállításra, és meglepetten láttam milyen nagy érdeklődés övezte Simonovics Ildikó kurátor tárlatvezetését. Az élményfalhoz mentem,  megörökítettem egy-két feljegyzést.))))  Látva a nagy tömeget, felkaptam gyorsan egy számot a még üresen tátongó székekről, amivel aztán licitáltam a kedvenc tárgyaimra.

Az árverést - a szórólapon szereplő Szűcs Péter helyett -  exkluzív tárlatvezetése után,  Ildikó vetette le. Már előre sajnáltam, mert tudtam, hogy a 44 tétel, igen sokáig el fog tartani, ha minden egyes tételhez kb 2 perces szóbeli tájékoztatót fog mondani. A tájékoztatók jók voltak, informatívak, kedvcsinálóak, kedvesek...

Ildikó szuperül levezette első árverásét, aminek pénzben fogható eredménye is várakozáson felüli volt..

Köszönet a kezdeményezésért

Köszönet a Budapesti tárgykultúra fejlődésére tett kísérletért

Köszönet annak, hogy a jelen viseletkultúra szerves részét képezheti egy múzeumnak!!!!

...........................remek üzenet.........................

nyereményeim:

18 tétel: Fazekas Valéria- selyem egyedi kalapja

36 tétel: Pataki Áfi felajánlása- saját tervezésű struccbőr öve

részlet.JPGvali.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr964670207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI