Streetstyle - a természet ereje

Minden ruhának megvan a sztorija.

Ennek a ruhának is megvan. Utazásaim során szeretem felfedezni a helyi értékeket, legyen az egy piac, vagy a luxus márkák plázája. Környezettudatos megközelítésem a divat irányában elsősorban az ár érték arányban jelenik meg, és aztán, hogy amit veszek az jó minőség legyen.

Sokszor az ár és a minőség nincs arányban, ezért szoktam a drágább  ruháknak is megnézni az összetételét.

Egy szürke szettem  új variációban. Ezuttal ezüst cipővel vettem fel, ezáltal emeltem egy laza és sportos ruhát egy kicsit elegánsabb szintre.

 

erdoff1.jpg

fa2.jpg

erdoff2.jpg

erdo1.jpg

DIY ötletem:

A túl bő a ruhámn derék feletti részénél saját anyagból egy övnek való járatot képeztem ki, és abba piros kötelet húztam. Ezzel tudom szabályozni a ruha szélességét.

ruha: piacon vettem

cipő: outletban vettem

karkötő:magyar design

fülbevaló: 80 as évek

fa5.jpg

ötlet:

viselheted fa kiegészítőkkel is

20160108_161440.jpg

vagy egy arany és ezüst filctollal átfestett gyűrűvel

díy6.jpg

Ha elég bátornak érzed magad a meglévő csizmád átfestésére, íme egy csizma amit már nem hordtam és átfestettem..lehet fehér, vagy ezüst színre is:)

arany cipő.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr5514318081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI