ELEGÁNS SZETT NYÁRRA
Púder rózsaszín eleganciája

screenshot_20190716-215148_instagram.jpg

GONDOLKODTÁL AZON GYEREKKÉNT, HOGY MILYEN FELNŐTT SZERETNÉL LENNI?

VOLTAK IDEÁLJAID, AKIKET SZÍVESEN UTÁNOZTÁL?

NEKEM VOLTAK.

SZERETEM AZOKAT A NŐKET, AKIK KARAKTERESEK, AKIK ANNAK ELLENÉRE, HOGY NEM TÖKÉLETESEK - MERT MINT TUDJUK OLYAN NŐ NINCS IS-  MEGTALÁLTÁK AZT A HOZZÁJUK ILLŐ MEGJELENÉST, AMIVEL LEPLEZTÉK, ELLENSÚLYOZTÁK, MONDHATNÁM KIEMELTÉK  EGYEDISÉGÜKET, A CSAKIS RÁJUK JELLEMZŐ TULAJDONSÁGAIKAT.

NEKEM ILYEN ÉLMÉNYEM VOLT GYEREKKOROMBAN ELISABETH TAYLOR, AKI KÖZTUDOTTAN ALACSONY VOLT, MÉGIS ULTRA NŐIESSÉGE MEGRAGADOTT, VAGY AUDREY HEPBURN, AKI FIÚSAN LAPOS ALKATA ELLENÉRE TERVEZŐK MÚZSÁJA TUDOTT LENNI,   VAGY KATHARINE HEPBURN SZEPLŐS VÖRÖS FIÚS KINÉZETE, AKI NEM SMINKELTE MAGÁT ÉS  ÁLTALÁBAN OVERÁLT ÉS TENISZCIPŐT VISELT, ÉS SZÁMOMRA ÍGY IS A BOMBA NŐT TESTESÍTETT MEG. AMIT ÉN MIND A 3 NŐBEN KÖZÖSNEK LÁTOK, MOST FELNŐTT SZEMMEL,  AZ A KISUGÁRZÁSUK.

NEHÉZ EGY NŐNEK ÉLETE SORÁN RÁTALÁLNI ARRA A SZEMÉLYRE, AKIT IGAZÁN KÖVETNI SZERETNE, AKI MINTA LEHET AZ ÉLETÉBEN. SOKAN ÚGY GONDOLJÁTOK TALÁN,  EZ TERMÉSZETESEN AZ ANYA KELL, HOGY LEGYEN, DE EZ NEM SZÜKSÉGSZERŰ. HA AZ ANYAI MINTA NEM KÖVETENDŐ, ATTÓL MÉG NEM KELL ÚGY ÉREZNED, HOGY NEM VAGY JÓ, NEM VAGY SZERETHETŐ.

ÉN RENGETEGET VESZEKEDTEM, KÜZDÖTTEM SAJÁT ANYÁMMAL, MERT NEKI MEREV ELKÉPZELÉSEI VOLTAK,  ÉS MÁR GYEREKKÉNT IS ÚGY AKART ÖLTÖZTETNI, MINT EGY KIS FELNŐTTET.  A STÍLUSÁVAL IS GONDJAIM VOLTAK: NEKEM AZ Ő BUSINESS LOOKJA NEM JÖTT BE, ENNEK ELLENÉRE TISZTELTEM, ÖRÜLTEM ANNAK, HOGY IGÉNYES VOLT MAGÁVAL SZEMBEN, TUDTA MI A MINŐSÉG, ISMERTE AZ ANYAGOKAT-  AMIT ÉN IS MEGTANULTAM TŐLE- , ÉS A VARRÁS TUDÁSOMAT IS NEKI KÖSZÖNHETEM, AMIT A MAI NAPIG TUDOK KAMATOZTATNI.

HA NEKED GONDOD VAN NŐI MINTÁT TALÁLNI, BÁTRAN KERESS MAGADNAK A VILÁG NŐI KÖZÜL, ÉS SOHA NE ÉREZD MAGAD ROSSZUL,  HA  NEM  A CSALÁDBÓL INSPIRÁLÓDSZ.

AZ ÉN ELKÉPZELÉSEM MAGAMRÓL IZMOSODIK MÉG MINDIG, MOST MÁR TUDOM MIT NEM AKAROK, DE HOGY MI LESZ VELEM, KINÉZETEMMEL ÉVEK MÚLVA,  MÉG NEKEM IS REJTÉLY. 

MOST EZ VAGYOK: SZERETEM A SMINKET, A PIROS RÚZS SZÁMOMRA NAPI SZÜKSÉGLET, MEGJELENÉSBEN A KÉNYELMES,  UGYANAKKOR EGYEDI, LETISZTULT, EGYSZERŰ, VALAMILYEN SZELLEMISÉGET TÜKRÖZŐ MEGJELENÉS MELLETT TETTEM LE VOKSOMAT. SZÁMOMRA A KIEGÉSZÍTŐKNEK NAGYOBB A SZEREPE, MINT A RUHÁNAK, ÉS A JÓ CIPŐ ELENGEDHETETLEN, NEMCSAK A LÁBAM MIATT, HANEM AZÉRT, MERT AZ ÁRUL EL LEGTÖBBET VISELŐJÉRŐL.

SZETT LEÍRÁSA:
FELSŐ: ANNCHI /MAGYAR TERVEZŐ
SZOKNYA: COS
CIPŐ: HÖGL SHOES /HÖGL STORE ALLÉE
TÁSKA: ANTONELLO SERIO / GAUDI 
NYAKLÁNC : AJÁNDÉK
ÓRA: GEORG JENSEN VIVIANNA

FOTÓ: BOZÓ TAMÁS

hogl1_1.jpg

hogle1.jpg

hogl2_1.jpg

hogl4_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr7214974910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI