Kézzel varrott egyedi darabok

Ruhatáram  életem lenyomata, egyfajta privát napló. A mostani nyáron is egy-két alakítgatásnak köszönhetően stílusomnak megfelelően frissitettem ruhatáram. Már a hatvanas évektől élénken emlékszen  divattervezőkre és trendekre. Az évek során szerzett tapasztalatok meghozták határozott elképzelésem arról, hogy mit kedvelek.

A stílus nem más, mint egy állásfoglalás az esztétikum és minőség terén. Számomra az a szép, amiben jól érzem magam.

A stílus nekem azt jelenti, hogy harmoniában élek mindazzal,  amit viselek.

Akár egy öt mérettel nagyobb ruhadarabban is jól elvagyok. A lényeg a viselni tudásban van.

Az öltözködés lényem lenyomata.

Lehet valaki nagyon gazdag és mégis "olcsó" benyomást keltő, de szegény ember is tud királyként vonulni egy szép, tiszta és korrekt ruhában. Minden csak viselés kérdése.

Ennek a túlméretezett darabnak a hordása- annak ellenére, hogy egyszerű fazon- sokak számára taszító lehet.

Csak azért, mert karakteres!

Sokan inkább "beolvadnak" a nagy átlagba, mintsem felvállalják Énjüket.

 Az art-dress kategoriába sorolt ruháim közül ez az első, amit most bemutatok. Mind saját terv és kézzel varrott, egyedi alkotás. A mostani 2 részből álló együttes praktikus , mert nyáron hűvösebb estékre elegáns a kabátkájával valamint variálható, mert mással is kombinálható, nemcsak a hozzá illő kis újjatlan ruhával.Itt most azt mutatom be, hogy lehet egy darabból  kettőt csinálni. Vettem egy szép tiszta selyem, nagyon bő kabátot,(szokásos turiból),  aminek levágtam az ujját, mert túl hosszú volt. Az egyik ujjából lett a ruha eleje, a másikból a háta. Mell alatt társult hozzá a "szoknyarész", ami valóban egy szétszedett szoknya. Csak azért vettem meg (kb 200 ft-ért) mert érdekes, kicsit ropogos az anyaga. Ja, és persze mert pont jól illik a szandálomhoz!

  

 A stílust nemcsak a ruha adja, hanem a hozzá tartozó kiegészítők. Amit most látni, az  csupán egy variáció a tone-in tone- azaz a ruhával azonos színek kombinációjára. A nyaklánc és a karkötő kis féldrágakövekből fűzött dús gyöngysor. Ez megint Én vagyok, mert, mint már ismertek- szeretem a határozott darabokat, mert azok karakteresek. Nem szabad megfeledkezni arról a tényről, hogy a  bizsu minősége sokszor a legsimább, legegyszerűbb ruhát is képes luxus eleganciával felruházni.

A gyűrű füstszínű kristályai színben a ruha alsó részével harmonizálnak. Az óriás méretű szürkés, színátmenetes táskát szívesen hordom, mert mindig kedveltem a "túlméretezett" szatyrokat, már akkor is, amikor még nem volt trendi.

A platform cipő számomra igen praktikus viselet is, mert emel rajtam legalább 8 cm!!! Imádom, hogy megkötős és nem kell kapcsolgatni. Ettől lesz leszer és ugyanakkor elegáns is.

 Egy dologban már gyerekként biztos voltam: nem tudtam volna jó szívvel, boldogan olyan szakmát választani, ahol előírások- azaz dress code-ok határozzak meg, hogy kell öltözni. Azért sem, mert van egy olyan tulajdonságom, hogy képes vagyok öltözékek látszólag jelentéktelen elemeiből olvasni. Ezek a jelek számomra az illető személyíségre vonatkozó információkat hordozák. Egy sokak számára lényegtelennek tűnő apróság: pl. az zokni minősége és színe,  a harisnya mintázata,  a frizura vágása, a köröm hossza,  a cipő talpa,  a szoknya hossza vagy akár a szemöldök vastagsága mind a viselőének jelleméről tanuskodik.

Az egyenruhát azért nem szeretem, mert  éppen a személyíségre utaló jeleket torzítja, teszi hamissá és  olvashatatlanná.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr40556405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI