Szemétből ruha

Ma a VIVA csatornát néztem, ahol a  KREA iskolások mutattak be pár ruhát, amit  Ők "szemétből készült ruhá"-nak hívtak. Nagyon lelkesen figyeltem, mert örülök, hogy ez a téma mást is érdekel, sőt látszik, hogy a  kreativitásnak nincs határa. Az Ő dolgaik, szemben az Én cuccaimmal,  a fantázia elengedésének  szolgálatába álltak,  és nem a hordhatóságnak.

Tehát az újrahasznosítás, a környezet védelme, nagyon  a levegőben van. Recesszió ide vagy oda, szerintem ennek mindig van alapja. Jó lenne, ha a  divattervezők egyszer nem azon gondolkodnának, hogy lehet újra meg újra arra ösztönözni a fogyasztói társadalmat, hogy  dolgokat kidobjon, hanem ötleteket adnának arra,  hogy lehet variálni, hogy lehet frissíteni, modernizálni ruhákat, kiegészítőket egy kis ötlettel, kis anyagi ráfordítással.

Tudom, a pénz nagy hatalom. Az Én design szemléletem viszont nem gazdaságos, nem éri meg senkinek. Vagy mégis. Nekem megéri. Kreatív ruhákkal mindig toppon lehet az ember.

Most éppen a gombok jutottak eszembe:

gombokat lehet találni minden háztartásban. Sokan nem tartják fontosnak, de sokan gyűjtögetik, rakosgatják. Mert szépek.

Most pár felhasználást mutatok, ami újrahasznosítás révén került általam tervezett  ruhákra.

 

 

 

Természetesen én is szeretem elengedni fantáziámat, szeretem, ha más-más funkcióban jelennek meg tárgyak, mint ahogy az megszokott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 paplangomb szelyemmel kombinálva

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

szoknya elején gombok variációja vegyesen

 

 

 

 

 

 

       

 

vagy éppen selyem blúzgomb kabáton

  

 

 

fotók: szerző felvételei

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr911136348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI