Báli ruhából esküvői

Kreatív esküvői ruhára ötlet  fekete fehér variációban.

Ha már vége a báli szezonnak, akkor jöhet az esküvő. Szeretem a rendhagyó dolgokat, ezért úgy gondoltam készítek  fekete és fehér tülljeimből egy vagány, bevállalós látványos öltözetet.

Alapja a báli ruhámnál is bemutatott fekete tüll szoknya. Erre jön rá a nagy fehér szoknya. Jó, ha megmaradunk végig a fehete alapnál, és arra építkezünk a fehérrel...

 

Ennek legfelső rétegét fátyolként, hol előlről hátra, hol hátulról előre a fejre hajtom.

A szoknya masnijával is lehet játszani, az is lehet, hol elől, hol hátúl.

Az alatta lévő tüll rétegekkel is lehet játszani, azokat lehet simán, lazán hagyni, vagy felbuggyozni, hogy jobban elálljon és modernebb legyen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És persze, aki nem akar tüllbe burkolózni, annak egy kalap variációt is bemutatok. Ötletem alapja egyik velencei szalmakalapom, amit kicsit átdolgoztam fehér és ezüzt rugalmas tüllel, olyan "selytelmesen".....

 fotók: szerző felvételei

Ezek az Én Skartdress ötleteim esküvőre...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr951667219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI