Chanel ihlet

Nemrégen olvastam Coco életrajzát.

Nagyon megragadott, hogy mennyire sorsszerű volt élete, mennyire az innováció , az ötlet vitte előre pályáján. Tévedés, ha azt hisszük, hogy napjaink világa szól csak az innovációról. Coco valódi feltaláló volt.

Miben rejlett innovációja?

Innovativ képessége nem mindenkinek van, főleg nem bátorsága, hogy amit kigondol, azt meg is valósítsa. Coco abban rejlett, hogy divatba hozott addig nem illő anyagokat, fazonokat amiket a  sport világából emelt át ( lovaglás, fürdőzés, strand ) Annak ellenére, hogy a sport, a szabadidő területéről "csempészet" be addig nem használt anyagokat az akkor uralkodó kényes, finnyás couture világba, mégis megmaradt finom, elegáns és nőies. 

Különös érzékenységre  vall, hogy ezekkel az anyagokkal és formákkal  előszőr magán kisérletezett, és olyat tervezett, amiben jól érezte magát. Igy volt képes megteremteni egy uralkodó stílust, amit csakis vele azonosítanak a mai napig.

Nagysága stílusában rejlik, ami saját személyének kisugárzása is volt egyben. Mindig mindenben jól érezte magát....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kötött ruháim válogatásakor Coco egyszerű, alapvető elvére gondoltam, amikor összeállítottam darabjaim: érezd jól magad benne....

 

 

Fekete hosszú plisszérozott  kötött szoknyához egy fekete-fehér csíkos finoma kötött kardigánt párosítottam. Tetejére egy rafináltanm pikkelyszerűen kötött designer által tervezett kötött ujjatlan mellényt vettem, amit sálként is lehet hordani.

Teljes összeállításom turikból szereztem be.

Saját redesign a csíkos kardigán derorációs elemként funkcionáló csomója.

Ezüst cipőm fekete orrát is Coco  inspiráció.  Feketére festettem, alkoholos filccel, ezzel optikailag csökknetettem a cipő hosszúságát Hátának a befeketítése már csak dekoráció.

Kiegészítőként a megjelenéshez egy Vasarely által ihletett ezüst-fekete  fa láncot és egy indiai csont karkötőt párosítottam.

 

 

 

 

fotók:szerző felvételei

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr252378917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI