Báli ruha átalakulása

Valljuk be , nemcsak a fiataloké a világ. Az érett korosztály is tud ötletesen, fiatalosan kinézni, és nem őrült pénzeket költve egy báli megjelenésre.

Most bemutatom, hogy lehet egy koktél ruhának több élete, úgy, hogy egyszer báli ruha, máskor valóban egy koktél ruha és a végén egy színházi, vagy vacsorai öltözetté alakul át, természetesen más más kiegészítőkkel, és nagyon olcsón, mind turiból!!!!!

Első kép:

 Judit a báli ruhát elegáns műszőr stólával és arany-ezüstös kiegészítőkkel viseli.

A tiszta selyem, vállpánt nélküli ruha alá egy selyem, hosszú szoknyát adtam, aminek pliszírozott anyaga rásimul az alakra.

Második kép:

Ugyanazt az összeállítást ezúttal egy pink stólával és színes ékszerekkel viseli Judit. Érdekes látni, milyen vidám az összhatás az erős szín miatt.

Amennyiben nem estélyi ruhára van szükségünk, akkor váltsunk át a "rövid" változatra, és hozzá hosszú állású blézert adtam. Turiból beszerzett Byblos cipő tökéletes hozzá stílusban.

Ebben a szettben a modern bizsuk jobban illenek az összhatáshoz.

A nyakláncot egy karkötőből készítettem. A karkötő és gyűrű Mango, amit érdemes előre kinézni, és leértékeléskor megvenni

 

Byblos cipő turiból való: ára egy hatoda volt az eredeti árnak, azaz jó üzletet csináltam. 

 

 

Utolsó kép:

legfiatalosabb, mert laza kötött kardigánnal viseli Judit. Kiegészítői is fiatalos, színes műanyagok, amik tökéletesek egy laza vacsorához, vagy színhazhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr864080154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bungics (törölt) 2012.02.11. 13:56:45

Csinos, tetszik, klassz meg minden, de engedjetek meg egy megjegyzést! Ettől a hajszíntől falra mászok. Ez itt Magyarországon valami fertőző betegség. Sehol a világon ilyen színre nem festik a nők a hajukat. Nézzetek meg francia vagy olasz nőket, gesztenyebarnára festik a hajukat, sőt vállalják az ősz tincseiket is és baromi jól néznek ki. Ez a "nyóckeres" lilás-padlizsános-mahagóni szín egy vizuális merénylet!

ketibredso 2012.02.11. 19:38:25

@bungics: szia! jó helyen tapogatsz, éppen most jeleztem a "modellemnek", hogy a haja színét meg kell változtatnia, mert sokkal fiatalosabb és csinosabb lenne meleg barnával!!!! Sok nő berögzült Énképén nem mer, vagy -külső nyomásra- nem akar változtatni. Nagy önbizalom szükséges ahhoz, hogy a nők hajszínükkel bátran bánjanak, mert nem is tudják, hogy az is egy önkifejezési eszköz!!!

bungics (törölt) 2012.02.12. 19:54:08

@ketibredso: Igen, igazad van, örülök, hogy válaszoltál. Visszaolvastam a saját írásomat, elnézést a hölgytől a nyers fogalmazásért.
Nemrég találtam a blogra, végigolvastam, nagyon tetszik, csak így tovább.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI