Megruházlak első adás-Viasat3

Örömmel jelentkeztem a Viasat3 új produkciójába, mert úgy éreztem,hogy végre  egy olyan műsor, amit nekem találtak ki, rám szabtak.

Amatőr divattervezők, újrahasznosítás, meglévő ruhák átalakítás, személyre szabott ruhák, gardróbfrissítés- minden rám illik. TELITALÁLAT- gondoltam.

A műsor tematikájához illően  általam átalakított ruhákba mentem.

Felső:  ihlet: MMM ötlet alapján, ruha keresztbe fordítva

MMM-with-HM_Performance_0015_gl_24oct12_Pr_b.jpg

 Én fekete felsőm: kámzsás nyakú ruha keresztbe fordítva, oldala kivágva, fejnek és törzsnek

szett1.jpg

Alsó ruha: hosszú szoknya gumis részét mell fölé helyeztem, azt fémszálas, különleges anyaggal V formában megtoldottam, így rögzítettem a vállamon, az összehúzóval pedig variálhatom a ruha hosszát.

cipő: Zara, leértékeléskor vettem

plexi gyűrű: Bráz Noémi

fülbevaló: saját design

Licitáláskor nagyon sok "pénzt" adtam a gardrób tulajdonosának, Barbarának, de nem bántam meg, mert sok szép darabot láttam benne, már az első ránézésre is. Nehéz volt három szettet összeválogatni, a megadott alkalmakra, mert sok szempontot kellett figyelembe vennem:

a rövid kivitelezési időt

a kiegészítők limitált létszámát

a tulajdonos ízlését, igényét

barbival.jpg

Nr.1 feladat: celeb ruhatár átalakítás

Első meglepetés akkor ért, amikor fél percet kaptunk arra, hogy az állványról leemeljük azt a ruhadarabot, amit  átalakítunk egy számunkra ismeretlen személyre. Válogatásnál két dolog vezérelt, NO műszálas és NO minta.

A ruhák minősége alapján nem gondoltam volna, hogy celebünk egy divatban jártas hölgy lesz.

munka közben.jpg

Szerencsémre találtam kötött anyagot, azzal nem hibázhattam, az nyúlik, formára idomul, nem kell sokat varrni rajta. Leemeltem gyorsan két darabot, egy hosszú szoknyát, és egy fekete pulcsit.

Pulcsit megfordítottam, lett belőle egy nadrág:

zita ruhámba2.jpg

felső: szoknya megfordítva, gumis részét levágtam, váll részét rögzítettem, ujját kivágtam

A próbababa és Zita arányai mások, így a felső nekem rövidnek hatott viselőjén. Pontozásnál meglepett, hogy Zita kijelentette, hogy nem szereti a feketét. Erről sajnos  nem tehettem,  a két ruhadarab az átalakításra váró darabok között volt. Kifutón elégedett voltam az összhanggal, Zita megtisztelt választásával, pontozásával azonban  nem honorálta a kreativitást. 

nyakék:  kötött anyag  csíkok arany szalagokkal vegyítve

a ruhám.jpg

Kifutó a másik két versenyző ruhájával.

 Makány Márta divattervező pontszámán is meglepődtem,  többre számítottam.  Ha követitek blogom, akkor láthatjátok, hogy Márta kollekciója más világot képvisel.

makány márta.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ketibredso.blog.hu/api/trackback/id/tr656191053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

SÜLE KATI

A stílus te vagy, ha beragadtál, segítek!

Friss topikok

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18

Utolsó kommentek

  • praclee: Tök jó! Gratulálok! Jó fotó, és nagyon egyetértek. Én még a túl sminkelt lányokat se szeretem. Nek... (2019.02.19. 22:39) Perfect imperfection
  • praclee: Ez egy igen pengeélen táncoló kérdés. Elengedhetetlen minden márkának, cégnek, üzletnek a növeked... (2018.08.09. 10:05) AZ INFLUENCEREK VILÁGA
  • praclee: húú, de király sorozat! Ezeket tolhatnád instára is! Én nagyon nem olvasok blogokat, mert nincs rá... (2018.08.08. 22:42) Könnyed légiesség
  • marcy63: Szuper ez a szett! A sárga mindenképpen nagy kedvencem. Neked is remekül áll!! (2016.12.18. 10:09) Streetstyle 2016.12.17
  • Jodie Filogomo: Hi!! I just read about you on 40+ Style and it's so nice to meet you. My grandparents and father ... (2016.11.30. 15:52) Streetstyle 2016.11.18
  • Utolsó 20
süti beállítások módosítása
SÜLEKATI